Czy wiesz, że Twoje oczy są inne?


W powietrzu czuć wiosnę. Słońce budzi do życia. Ptactwo wszelakie coraz odważniej rano ćwierka i pilnuje, abym nie przespała siebie. Robią swoją robotę. Żyją w zgodzie ze swoją naturą to i śpiewają o tym głośno ogłaszając całemu światu jakie to szczęśliwe.
One wiedzą jak należy zaczynać dzień.
Ja odrodzona i zresetowana po morsowaniu też robię swoje. I stwierdzam jedno - woda w rzece całkiem cieplejsza niż śnieg. Po totalnym zimnie spływa ciepło i błogość - ciekawe doznanie. Był to mój pierwszy raz, więc niezupełnie jestem zaspokojona. Mam niedosyt. Chcę więcej!

Będąc na małym głodzie ogłaszam uroczyście jakie inspiracje następują, bo mi się znów uzbierało.
Wniosek taki zaobserwowany, w moim życiu zbadany. Ciało karmisz jakością jedzenia, a dusze uczuciami do siebie.
Jaką żywisz emocje do siebie? Co mówisz do siebie? Czy jesteś swoją najwyższą instancją? A może szukasz tego w innych, pozbawiając siebie swoich możliwości? Jak siebie czujesz? Jak patrzysz w lustro co widzisz? Czy Twoje oczy uśmiechają się do Ciebie? Czy wiesz, że mają w sobie wyjątkowość? Że są inne, niż oczy całej reszty ludzi? I czy rozumiesz co mają Ci do powiedzenia? Fajnie jest zaglądać w swoje. Widzieć "to coś" i pilnować czy przypadkiem błysk nie uciekł. Jak jest trochę mniejszy to znak , że trzeba się udać do siebie na poważną rozmowę i zadać sobie kilka szczerych pytań, czy ja chce sobie nadal to robić? Czy to dla mnie dobre? Dobra wysoka wibracja czyli moja własna. No cóż nikt tak o mnie nie zadba jak ja sama o siebie, nikt mnie tak nie nakarmi. Lubie swoje towarzystwo i już!
Bywa i tak , że trzeba tąpnąć nogą i powiedzieć radykalne i zdecydowane "nie" Już tyle zrobiłam dla Ciebie, a teraz chce być dla siebie, chce żyć swoim życiem.
Mój czas, uwaga, energia to moje potencjały. Ona zaprasza, pomnaża sytuacje, ludzi i jakość. Czas ogromny na siebie.
I nie ma potrzeby nikogo naprawiać, uzdrawiać, zbawiać świata. Jedynie zadbać o siebie. Nie egoistycznie. Raczej szanując życie, którym jesteś. A tam gdzie się pojawisz zostanie po Tobie Iskra. Światło. Informacja.
Nowa Możliwość, którą Jesteś.
I możesz się podzielić wtedy, bo masz czym.
Twoje dobro najpierw niech wypełni Ciebie, a nadmiar rozleje się na otoczenie.
Chcesz mieć ciepły dom, rozpal w piecu, utrzymaj płomień, wyrzuć popiół.
Aby ogród był w rozkwicie trzeba odchwaszczać na bieżąco.
Motyle przylatują do kwiatów, które kwitną.
Uh nagadałam się, aż mi lepiej
no to paaa...!
Do zobaczenia w mojej leśnej wiosce.

-----------------------------------------------------------

Ciekawe treści