Lubie dni

Lubię dni treściwe jak ten
Kiedy pulsuje we mnie życie
Kiedy padam ze zmęczenia w poczuciu dobrze zainwestowanego czasu
Kiedy wreszcie dokończyłam długo odkładany temat
Kiedy w kuchni mam świeże oregano i szpinak
Kiedy moje oko cieszą podarowane kolorowe pyłki kwiatowe
Kiedy czekam na osobę, której nie znam i nie wiem jakich tematów dotkniemy, jakie potencjały odmrozimy
Jaka zmiana zajdzie we mnie , w niej


Kiedy za kilka chwil siedzimy na przeciw siebie i jest zaufanie
Kiedy widzę, że ludzie tak dobrze wiedzą co robić, co odpuścić, czym się zająć
Kiedy 2 godziny wspólnego czasu mogłabym podsumować w kilku słowach:


Jesteś właściwy. 

W Tobie są odpowiedzi.
Zaufaj.
Ja tylko tworzę przestrzeń, abyś mógł usłyszeć siebie.


-------------------------------------------------------------

Ciekawe treści