Moja bajka


O jest! moja iskra dziecięcej radochy! Jak się śmieje i nie wiem dlaczego to znaczy że wszystko jest na swoim miejscu i ma sens i chce mi się mieć wdzięczność za to co było, jest i będzie. A najbardziej :
- i najmocniej to za ludzi bliższych, dalszych, przypadkowych i nawet za tych, którzy się tego nie spodziewają też, że byli... albo są jakimś pierwiastkiem składowym całości, po coś się pojawili, coś mi uświadomili
Tak ludzie jesteście dla mnie inspiracją czy tego chcecie czy nie. Wydobywacie ze mnie to co najlepsze, a schowane , hi hi czasem to co mniej lepsze, ale prawdziwe i potrzebne w jakimś momencie
- to, że któregoś dnia postanowiłam być dobra dla siebie i wybierać to co mi służy i mnie wspiera i mój świat
- taniec mój własny intuicyjny
- muzykę, masaż, świece, klimat
- naturę, wodę, las, kwiaty, drzewa, psy, koty zawsze dla mnie uszczęśliwiające
- herbatę z miodem cytryną i wanilią - miłość od wieków
- kakao z cynamonem i mlekiem migdałowych -pycha! niedawno odkryte tak przyjemnie łechce moje podniebienie, że zostanie na dłużej
- różnorodność, zmienność i elastyczność - trochę bujania w obłokach trochę, twardej prozy życia co sprawia, że pomimo wszystko i ciągle i wciąż jest nieprzewidywalne i sprawia, że mam się nie przywiązywać zbytnio, ale mieć oczy szeroko otwarte i świeże spojrzenie
- za prawdę, bo kiedy w mojej głowie pojawi się jakieś skostnienie, albo zejdę ze ścieżki natentychmiast pojawia się ktoś, pizgnie mocno prawdą między oczy, co szybko mnie otrzeźwia, sprowadza z powrotem do siebie, bym zadało sobie parę pytań, czy aby tak to miało wyglądać
- i że mogę pisać takie spontaniczne posty i mimo, ze mój umysł to się jeszcze waha i wstydzi, bo lubi się chować w jakiej mysiej dziurze, ale dusza se tak wymyśliła i mi wierci dziurę w brzuchu, żeby się dzielić
- i że sama nie wiem dokąd mnie to zaprowadzi, ale słucham tego co mnie nakręca - taka przyjemna niewiadoma
- i że tak mam, że patrze na ludzi i mam w nich wiarę i widzę w nich tę głębie, której oni czasem nie widzą i tam jest dużo dobrego i prawdziwego
- i za błysk w oczach, kiedy im o tym mówię

-----------------------------------------------------------

Ciekawe treści