*** Zostawiając toksyczne relacje ***

*** Zostawiając toksyczne relacje ***
Jestem czasem pytana o tak różne rzeczy.
Osobiste również.
Prawda przyciąga prawdę
I staje do niej coraz bardziej naga
I mogę odpowiadać swobodnie

Skąd moja anielska harmonia?
Dobre pytanie.
Tu nic nie jest mi dane raz na zawsze
Musiałam bardzo słuchać siebie
Od-toksyczniać się emocjonalnie na bieżąco
Podejmować trudne decyzje.
Niektóre ze łzami
i takie do których
dorastałam całe życie.
I potem trawiłam.
Jeszcze długo.
Bo w końcu te rozterki jechały mi po uczuciach.
Rozwalały konstrukcję
Jechały mi po mojej nadmiernej odpowiedzialności
za szczęście innych.
I milion razy patrzyłam w niebo
i pytałam - czy to właściwe?
I chciałam dostać jakiś znak,
jakieś potwierdzenie, że to nie jest egoistyczne.
Ze uwalniając się z zależnych relacji
uwalniasz wszystko pozostałe
Cale dobro dla nas wszystkich.
Że trzymanie się martwych rozczeniowych osób,
pasożytniczych
choćby najbliższych zabijalo we mnie życie.
Zabierało mi po kolei wszystko, co kochałam.
Czułam to w trzustce. Czułam w wątrobie.
Auto-destrukcja resztek szacunku do siebie
Czy bolało? Jak cholera!
Czy było inne rozwiązanie? Nie znalazłam.
Gdzieś wewnętrz czułam, że to dobre dla nas wszystkich.
Uwalniające. Odplątujące.
I teraz wiem, że nadal nie mając pewności podjęłam decyzje,
bo odczucia tak podpowiadały.
Słuszne i właściwe
Wiem, że życie właśnie miało doprowadzić mnie do tego punktu.
Konfrontacji
Kiedy stajesz ze sobą twarzą w twarz
i pytasz - czy jest Ci na prawdę dobrze? Nie było.
A przynajmniej nie tak jak chciałam.
Jak czułam, że jest możliwe.
Idąc dalej to była równia pochyła
i po woli coś we mnie więdło
Czy pozostałym jest dobrze w takim martwym układzie?
To co zbudowane na krzywdzie zawsze się rozsypuje.
I nikogo nie wspiera
I nie mając żadnej gwarancji zdecydowałam się.
Wybrałam dobro.
I dopiero teraz przychodzą potwierdzenia
Że wszystko zaczyna nabierać barw.
Trudne decyzje nie są łatwe
Ale otwierają drogę
Do szczęścia

------------------------------------------------------------------------------------------
o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

YouTube



Ciekawe treści