Cienie osobowości


Jest we mnie tyle wątków.
Tyle historii.
Jeszcze więcej sprzeczności
Kiedy stoi obok mnie dojrzałość i determinacja
Mocno stoje i na swoim gruncie
Nie ingeruję.
Bo moja energia mogłaby zakócić
Twą stabilność
Moge Cię tylko upewnić
Tak przyjacielu... Właśnie tędy
Wolna dusza budzi we mnie potrzebę frywolnej zabawy
Czysta wymiana radości
Lubię tak
Uczyłam się długo jak stawać do swej "nagości"
I jeśli jakiś pierwiastek trafi do otwartego serca
Cieszę się ogromnie
Nurkowałam w siebie głęboko.
Właziłam w każdy mrok.
Wiem jak się tam poruszać.
Aby nie ugrzęznąć
Co tam spotkałam?
Wszystko co ludzkie
Była tam mała dziewczynka
Na huśtawce
Chciała biegać z rozwianymi włosami.
a ja więziłam ją w sobie.
Bo przecież dorosłość ma swoje normy.
Była też stara zmęczona życiem kobieta
Leżała na podłodze w piwnicy
w zimnej mrocznej jaskini
Miała szarą pomarszczoną twarz
Ciało nie miało siły dalej iść.
Spełniała narzucone jej oczekiwania
a wewnątrz czuła się totalnie wypalona
Wiem kim ona była
Archetyp mojego cienia
Na pewno nie moja bajka
Z zaciśnietymi zębami pchała kamień pod górę
Im głębiej schodziłam tym więcej aspektów widziałam
Dopiero jakieś 3 lata temu zobaczyłam
Piękną radosną dziewczynę
Wolną duszę
Była taka ładna.
Ciemne włosy. Anielskie spojrzenie
Zachwycona życiem. Promienna
Chciała od życia więcej
Bardziej
Mocniej
Inaczej
Na niekórych zdjęciach widzę do niej podobieństwo
I wreszcie była ta, która jest kolorowym motylem.
Zeszła z nieba przy kamieniach.
A jej iskra kazała budować swoje życie po swojemu.
Skrzywiła się mocno, kiedy chciałam ją zatrzymać
Musnęła mnie obłędnym spojrzeniem
Po czym odleciała do swojego domu
Obudziłam się lekka. Jak ona.
Dostałam od niej impuls
Reszta działania należała do mnie
Pokazała mi jak
Wyzwalać się z kokonu poczwarki
I odpadały ze mnie kolejne zasłony
Zrzucałam wstyd
Lęk
Ból
Słabość stała się wrażliwością
Lęk przejawiał się wyzwaniami
Czuję tę siłę coraz bardzej
Czym ona jest teraz?
Poruszaniem się po nieznanym.
Ciekawością dziecka
Korzystaniem z tego, ile umiem dziś
Ucieleśnieniem swoich fantazji
Wrażeniem, którego jestem ciągle głodna.
Badaniem stopą nowego gruntu
Niespodzianką losu
Zauroczeniem
Akceptacją
Idę w to
Chłonę
Chcę
Jestem

------------------------------------------------------------------------------------

o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

YouTube



Ciekawe treści