Rutyna zabiłaby mnie




Rutyna zabiłaby mnie
Przeskakuje sobie między różnymi tematami
Niedawno z sąsiadem Leszkiem liczyliśmy metry przewodów elektrycznych w moim gabinecie
Rozmieszczenie halogenów, zasilaczy
Usłyszałam kiedyś, że byłby ze mnie dobry kierownik budowy
A bo ja wiem... Jak jest jakiś temat do ogarnięcia to ogarniam
Troche logiką. Trochę intuicją. Jak nie wiem "jak" to daje sobie na luz.
I włąściwa wiedza przychodzi podczas działania.
Wszystkie notatki na ścianach zapisałam i narysowałam
Niech się układają w sensowną i precyzyjną całość
Potem zgłębialiśmy temat mocy słów
energii kwiatu życia, i że "uczucia są uczące"
A że to facet to ma bardziej ścisłe i analityczne rozumowanie
postrzega swiat matematycznie i geometrycznie.
Fajnie tak złapać inną pewspektywę
Dobrze czasem zobaczyć jak moje swobodne gadanie
jest interpretowane.
No ciekawe to. Czasem zupełnie inaczej niż
ja to pojmuje.
Każdy odbiera świat śwoimi filtrami, co jest często zabawne i poszerzające
I znów dla odmiany totalnie inny klimat.
Prowadziłam szkolenie masażowe.
Energia kobieca subtelna i moje ulubione klimaty
Aromaty. Intuicja. Relaksujący dotyk. Skupienie
Poczucie zaopiekowania
Właśnie to mi najbardziej pasi.
Brak powtarzalności wrażeń.
Róznorodność. Zmienność. Nieprzewidywalność
I ciągłe bycie w ruchu i interreakcji z życiem.
Ta wszechstronność.
Przestrzenie niby już obeznane, ale ciągle w nowym wydaniu.
Czyli w poczucie stabilności i swobodne fruwanie po twórczych
nowych rozwiązaniach.
Dla wzrostu.
Gdzieś pomiędzy jest kontenplacja.
Herbatki. Smaki. Podsumowanie i planowanie
Tak jest najlepiej. Dla mnie zachwycająco.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

YouTube


Ciekawe treści