Co cenię sobie w męskiej populacji?



Mężczyźni będzie o Was

Normalnie chyba zacznę się nagrywać
na sesjach, bo wtedy
teksty prawie same się piszą

Co cenię sobie w męskiej populacji?

Szczerość i konkret.
Wielu z Was od razu mówi swoje spostrzeżenia, z czym ma problem.
I tak jest prościej
Szybciej i skuteczniej docieramy do sedna
I wiemy, który aspekt warto doenergetyzować
Co i we mnie wyzwala precyzyjniejsza komunikację
I zcentrowanie energii
Przekładanie moich odczuć, doświadczeń, wiedzy na męską logikę
Tak odmienną od kobiecego pojmowania
Dzięki Wam otwieram w sobie nowe furtki do zrozumienia Waszego świata

Kiedyś dawno dawno temu pełniłam funckję
inspektorki kontroli jakości .
Współpracowałam z wieloma mężczyznami
Wiele mnie to nauczyło o męskiej psychice
Ogólnie męskie ego i ambicja nie zawsze pozwala
Wam na okazywanie słabości, przyznawania się do błędów.
Przyznawania się do wewnętrznego poczucia samotności
Niezrozumienia. Poczucia odrzucenia.
I nikt nie może Cię odrzucić jeśli Ty nie odrzucisz siebie.
Tak jesteście skonstruowani, że troche uciekacie przed własnymi emocjami
A szkoda.
Bo gniew, bunt, wkurw
To są te jakości, które mówią co jest do korekty.
Że gdzieś dajesz się "wydymać"
Wciągać w nie swoje tereny.
 Zaś smutek o  braku
Nałogi   trochę zapełniają te  pustkę. A raczej otumaniają odczucia.
Potrzebujecie też bliskości emocjonalnej.
Czułości. Rozmowy. Akceptacji.
Nie oceniam, ani nie potępiam. Po prostu widzę, że tak jest

Jak działa na mnie męskość?

Męskość budzi we mnie większą dynamikę działania.
Ukierunkowuję je.
Szybciej jeżdżę autem i co gorsza coraz bardziej mi się to podoba. Głośniej słucham muzyki. Więcej i skuteczniej działam.  Czuje większą adrenalinę. Idę w ryzyko.
Szybciej podejmuję decyzje. Tam gdzie trzeba wspieram. Kogo trzeba ochrzaniam
Dużo się hihram. Czasem non stopem.
Mówię co mi pasuje, a co nie.

Przy współpracy z fachowcami
Rozmawiamy o konkretach. Celach. Efektach. Zyskach. Stratach.
Finansach. Terminach. Logistyce. Zakresach. Liczbach.
Czasem słyszę też krytykę, która potrafi być konstruktywna
i też to lubię, bo mogę skonfrontować się ze sobą, na ile mnie ona
wybija z rytmu. Być może niesie wartościowe treści i mogę coś udoskonalić.

Facet jeśli się ma zaagażować w  cel najpierw kalkuluje opłacalność.
Facet jest bardziej biznesowy. Co też swój urok ma.
A najbardziej powalają mnie jak mężczyźni mówią o wyborach swoich partnerek.
Że nawet jak już są z nim dużo lat to widzą te kobiety nadal tak samo jak wtedy, kiedy się poznali,  Kochają je tak samo.
Jakby im się klatka pamięci zatrzymała w młodości.
Że żona ma się tylko jedną, a potem to są tylko przyjaciółki
No faceci rozwalacie moją konstrukcję
Że jesteście też uczuciowi.
Ale warto pamiętać, że pierwsze wybory służyły często poznaniu siebie.
Dojrzewaniu . I często pierwsze związki mają wyzwolić nieświadome treści , uwarunkowania, ograniczenia z podświadomości, programy traum pamięci komórkowej. Doprowadzić do konfrontacji, do pewnego kryzysu
I na ogół po zintegrowaniu siebie również związki są  oparte na większej bezwarunkowości i czystych intencjach. Bez oczekiwań finansowych. Chęci wypełniania własnych dziur.
Dojrzałe związki to chęć dzielenia się radościami, przyjemnościami ze wspólnego czasu.

Podsumowując
Fajnie , że jesteście i wnosicie ciekawe jakości w moje postrzeganie.
I mnie to bardziej rozprzestrzenia
Ubarwiacie moje życie.
I dziękuję, że obdarzacie mnie zaufaniem i się  otwieracie.

--------------------------------------------------------------------------------------


o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

YouTube



Ciekawe treści