Totalnie zauroczony



"Lato w Paryżu"
"Totalnie zauroczony"
"Podniebna podróż"
"Niewysłany list"
Jakieś skojarzenia?
Dla mnie brzmi jak historia
niespełnionej miłości
Inspiracje są
wszędzie
Kolory są wszędzie
Dopadają mnie kiedy im się podoba
Pomiędzy półkami marketu budowlanego również
A ja tylko farbe kupić chciałam
I weź tu człowieku bądź konkretny
Logistyczny. Zorganizowany. Zgodny z planem. I na czas
Ja stanowczo protestuje!
Jak tu żyć?
Ten świat zewsząd mnie rozprasza!
A miałam być taka skupiona
Na celu.
Precyzyjna jak laser.
Czas mnie poganiał
Im bardziej o tym pamiętałam
Tym gorzej mi szło
Dobrze, że ludzie mnie wspomagali
Wskaźnik moich mocy przerobowych
nie był zbyt ambitny
Niby sporo załatwione
Choć nie wszystko na dziś
I wiele niezgodnie z planem
Uczona byłam dziś wyrozumiałości
Taaaa. To trzeba się mną urodzić
Żeby to pojąć
I weź tu nie zeświruj
Człowieku
No weź

-----------------------------------------------------------

Ciekawe treści