Takie wiadomości są moim motorem napędowym


Czy  mogę nieskromnie powiedzieć, że budzę uśpione Anioły?
Utalentowane dusze
Chyba tak
Kiedy dostaje takie wiadomości. Cudne. 
W formie wiersza to wiem po co moja praca.
Dziękuję ogromnie. Takie wiadomości zostają we mnie. 
Na zawsze. Bo byłam świadkiem procesu. 
Od mocnego załamania po rozkwit duszy i talentu.
Oto ona

"Miałem pisać, więc wróciłem do poezji.
 Twoja praca ma siłę i jest bezcenna
Dziękuję za otworzenie mi oczu. To tak niewiele, a jednak wiele. 
To Twoja siła podniosła powieki ja złapałem rytm i
 kurczywie trzymam go w dłoniach, więc mam za co dziękować.




 pozdrawiam
 pacjent


... anioł...

Bose nagie ciało
Istota Wszechświata
Centrum bytu
Lekkie zakłopotanie
Wzrok
Zimne spojrzenie anioła
Wstyd
Pobladła skóra
Zażenowana sylwetka
Ugięty w pół
Boski plan
Granica
Pierś wykuta w marmurze
świeża bryza
nie
lekki wiatr
nie
anioł odleciał. ... "