Pamięć idealnego świata




Cale życie tęskniłam.
 Za bliskością. Tą metafizyczną.
 Jak bardzo tęskniłam tak bardzo  odpychałam te tęskniące części we mnie.
W końcu ziemskie życie nie zawsze mogło być takie rozmarzone.
 Często trafiały mi się osoby mocno zamknięte na uczucia.
 Czułam tę niedostępność. 
I jakoś nauczyłam się funkcjonować w tej rzeczywistości. 
Choć niezbyt byłam zrozumiana i widziana taka jaka byłam
Jakby brakowało dla mnie przestrzeni
Bo byłam zbyt uczuciowa. 
Zbyt otwarta. 
Zbyt wylewna,
Zbyt idealistyczna. 
Zbyt radosna. 
Zbyt mądra. 
Zbyt wszechstronna.
Zbyt sprzeczna
Zbyt energiczna
zbyt szczera

 A ja zwyczajnie mam w sobie taką niebiańską bezwarunkowość
i wolność. I to jest naturalne.
A tam gdzie nie było otwartości nie widziałam sensu mówić o tym i się wycofywałam. 
Mogłam z ludźmi być do tego poziomu, do którego byli gotowi mnie wpuścić.  
Czy to jest w ogóle możliwe spotkać kogoś, kto zrozumie i potrafi się wczuć
w człowieka wpasować w jego potrzeby, aby on czuł się dogłębnie zrozumiany?
A wewnątrz mnie była ta pamięć idealnej, czystej miłości. 
Bezwarunkowej więzi 
Która przynosi szczęście, a jednocześnie daje człowiekowi wolność samostanowienia. Nie wymaga. A cieszy się wspólnym byciem.
Jest obok, ale nie ma oczekiwań i warunków. Presji
Jest,bo ciągle wybiera być. Bo chce. 
Towarzyszyć. Ucenniać się. Uzupełniać.

I dlatego robię, to co robię
Chcę spotykać się z ludźmi w prawdzie
Bez ocen. Niosę ten dar dla ludzkości
Bo kiedyś pozwoliłam sobie, aby zostało to we mnie obudzone.
Bo zostałam też obdarzona  i zaakceptowana bezwarunkowo.
I nic poza tymi jakościami nie może funkcjonować w mojej przestrzeni.


--------------------------------------------------------------------------------------

o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

YouTube