Jestem bezmiarem obecności




Jestem bezmiarem obecności jakiej potrzebujesz

Wysłucham bez oceniania

Jeśli spotkam Cię w rozterce
Zobaczysz w moich oczach błysk

Wiedz, że on jest i w Tobie

Widziałam go wiele razy

Jeśli odwrócę na moment uwagę

możesz poczuć odrzucenie
Choć nie jestem jego nadawcą
Raczej lustrem które odbija obraz

To Ty na jakimś poziomie katujesz siebie
Zupełnie niepotrzebnie

Jestem też błyskawicą

i mogę huknąć piorunem
By rozpuścić nadmiar zbroji
Która odgradza Cię od życia

Nadmiar ognia

schładzam
lodem

Bywam  słońcem

I wiem  gdzie nakierować swe promienie
Doświetlić Twój Geniusz
Którego Ty nie widzisz

Jeśli się zgubisz 

 jak matka 
prowadzę Cię za rękę
Będę obok

Jeśli przyniosłeś tęsknotę

Spojrzę za okno
Przypomnę sobie jakie treści zapisały moje ściany
Zobacze w nich obraz człowieka kochanego
który zrobił dla mnie wiele

Jeśli nosisz jakąś odraze

mogę pobudzić ją w Tobie mocniej

Intensyfikuję wszystko czym Jesteś


Spocznę uwagą na swoim oddechu

Poczekam cierpliwie co chce się z Ciebie wydostać

Iskra Płomień Pochodnia

Miliony szczęśliwych atomów

Traktuję ludzi tak jak sama

chcę być dotykana
Subtelnie i świadomie
Na pożegnanie dostaniesz dar
Tego kim jesteś
Byś trzymał go w dłoniach
Wiedząc kim jesteś
I dokąd chcesz dojść

Gdzie leży Twoje dobro

Kto może je wzmocnić

Jak smakuje niebo


I że ono jest możliwe

Tu na ziemi

Jeśli tak zdecydujesz

------------------------------------------------------

o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram

YouTube