Dziękuję Pomocni Programiści






Moja witryna   https://masaz-moc-dotyku.pl/  trochę się zdezaktualizowała i wymagała co najmniej odświeżenia. Obecnie jest w trakcie zmian

Potrzebowałam, aby ktoś fachowym okiem spojrzał na internetowe ramy mej twórczości terapeutyczno - artystycznej .

Język kodów programowych to dla mnie nadal czarna magia, której się jeszcze boję.

Instalacje, responsywność, serwer, certyfikat SSL. 
Po woli oswajam
Ale jak to w moim świecie, kiedy określę czego potrzebuję trafiam na sprzyjających ludzi. 

Genialnych w swej dziedzinie i do tego ludzkich i pomocnych.
Bo wiadomo "informatycznej blondynce" trzeba tłumaczyć jak dziecku, 
gdzie ma stópkę postawić i pomóc się poruszać po tych zawiłościach. 

A jak rzeczoznawca poprowadzi to raźniej. 

Jestem szczęściarą! 
Przyciągam ludzi na prawdę wybitnych w swoich dziedzinach. 
Ogromne umysły. Kłaniam się tej wiedzy, 
bo moja mózgownica nie jest aż tak bardzo ścisła. 


Boże! Kiedyś tak marzyłam o tym. 

Aby moja wrażliwa dusza mogła się wyrażać również w formie zdalnej. 
I aby moje dobro powracało w takiej formie jaka jest mi potrzebna. 

I aby te tematy internetowe mnie aż tak bardzo nie stresowały i jakoś dały się ogarnąć.


Bo. Tak. Mam świadomość, że to mój słaby punkt, który wymaga doszlifowania.

I moje żywiołowe pomysły będą nadal istnieć w internecie i docierać do otwartych dusz i przywracać radość życia. I wszystkim nam będzie dobrze.


Wiec mężczyźni programiści gdybym mogła Wam jakoś służyć swoją pomocą  to jestem.


Z całego serca Dziękuję.