Energia rodu. Wsparcie przodków. Drzewo rodowe. Ziemia


Wczoraj byłam w lesie.
Ziemia po dziadkach.
Takie dziwne odczucie w brzuchu.
Do dziś się zastanawiam. 
Co to miało mi pokazać?
Tyle w rozwoju mówi się
o uzdrawianiu relacji z przodkami.
Że przez nich płynie dużo wsparcia.
Więc siadam i pisze.
Otwieram się.
Co przyjdzie.
Jakie odczucia?
I przychodzi myśl.
Aby postawić siebie w roli tej,
która będzie kiedyś przodkiem.
Czego bym chciała dla nowego pokolenia?
Jej! Żeby wiedli życie w dobrostanie
uczuciowym i materialnym.
Aby dawali sobie i światu to, co najlepsze.
A ja jako jakiś grunt, abym mogła przekazać to,
co we mnie wartościowe.
I to samo w sobie jest tym spełnieniem.
Więc oni chcą tego dla mnie
Dobro , które dajesz szczerze cieszy również Ciebie.
Więc jedynym uzdrowieniem jest przyjęcie ich losu,
ich życia. Z szacunkiem.
Zrobili tyle ile mogli.
W tamtym czasie. Z tamtymi możliwościami.

Dziadkowie. Przodkowie. Rodzice
jako nauka, wnioski i pójście z tymi zasobami dalej.
Uzupełniona w te dobra, które zostały mi podarowane.
Te lekcje, które były uczące
I odpowiedzialne zadbanie o nie.
Aby były użyteczne dla mnie i dla życia.
Dla świata.
Moje spełnienie to ich spełnienie i uhonorowanie.
To, czego oni nie zrobili dla siebie.
Mogę ja. Mądrze i odpowiedzialnie.
Tu, gdzie jestem. Z tym co mam.

Stać stabilnie na własnych nogach.
I otworzyć szeroko ramiona
Na swoje życie.
Być owocem ich drzewa.
I wzrastać.
Mieć te korzenie
Ale koronę swego drzewa
Rozwijać dzisiejszym słońcem



-----------------------------------------------------------------

o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

YouTube




Ciekawe treści