Męskie serca



Niedziela..
Gwar kafejek. Śmiechu. Rozmów. Myślę, że dane mi były właściwe osoby. Najwięcej dobra dostałam od mężczyzn właśnie.

Większość to były kumpelskie relacje.
Ale zawsze kiedy jakiś grunt chwiał mi się pod nogami. To miałam kogoś obok

Do wygadania. Do pomocy
Kiedy zmieniałam lokal kolega zadzwonił, bo mu się przyśniłam i mi pomógł. Poskręcał stół. Wyniósł meble i wszystko przewiózł do nowego lokalu.

Kiedy załapałam spadek formy mój przyszywany tata ze Stanów akurat przyjechał do Pl. i zaopiekował się mną. Obierał mi gruszki. Robił zakupy. Naprawił drzwi. Pilnował pieca. I najważniejsze . Tulił mnie w swych silnych ramionach, a ja wypłakałam wtedy wszystkie smutki. Do samego dna. Rozsypałam się emocjonalnie, a on nie oceniał. Nie radził. Nie pocieszał. Został do momentu, aż wróciłam do żywych i zeszło ze mnie całe 40 - letnie napięcie.

Zostawił dość wysoki standard rozpieszczanie mnie. Poczucia bezpieczeństwa. Odbiegając od tematu to właśnie to potrafią dojrzali mężczyźni.
I tylko pytał czy czuje się kochana. I czy dba o mnie właściwie. Jakaś część mnie wtedy przestała się zmagać i biegać za ludźmi.

I od tamtego momentu moja praca weszła na wyższy wymiar. Wreszcie przychodzili mężczyźni gotowi wsłuchiwać się w swoją wrażliwość. 

Kolejna przygoda. Moje rozkojarzenie sprowadza na mnie rożne sytuacje. Np. zostawiłam auto na światłach. I wiadomo wyczerpał się akumulator. Poprosiłam obcych chłopaków o pomoc. Był to czas szczytu korona i jakoś nikt się nie bał zarażenia. Ja zaopiekowałam się ich dzieckiem . A chłopaki moim samochodem. Mieliśmy jechać ich samochodem po kable. Ale ostatecznie udało się "z popychu"

W minione lato kolejny ziemski anioł pomógł mi w wielkiej sprawie. To było na prawdę Wielkie. I mam nadal dużo wdzięczności. To gwarantuje mi spokojny oddech. Jak również poczucie, że ziemia jest dobrym miejscem

Dziś pielęgnuję w sercu te wspomnienia. Kiedy doświadczam chwilowych trudów. I ich niezrozumienia proszę o wsparcie moje Anioły. Najpierw te niebiańjskie. Pomoc przychodzi czasem z najmniej oczekiwanej strony.

Podsumowując ogólny bilans ludzkiego dobra nadal jest na plus.

Aby nie zamykać serca.  Bo ziemskie anioły w ten sposób znajdą do mnie drogę 

Pomyślałam również, że było by miło gdyby Ci odważni sercami meżczyźni zechcieli zaszczycić kręgi swoją obecnościa. 

Bo przecież wszyscy potrzebujemy swojego stada. 

-------------------------------------------------------------------------------

Możesz wesprzeć moją twórczość. 
Blik Ing Justyna  Anna Zięba 502731601
Paypal  @justynaannazieba


------------------------------------

o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

You Tube




Możliwość pracy ze mną
Praca holistyczna 
Zamykanie przeszłości dla owocnej przyszłości

By odzyskać pogodę wewnętrzną
Być zdrowym. Szczęśliwym. Energicznym

warsztat indywidualny

spotkania w kręgu



kreatywna kariera