Instrukcja obsługi miłości

 



Zasiadamy na wspólną podłogę

Mini krąg

I takie pytanie

 No tak z grubej rury. 


Kiedy czujesz się kochany?


Warto, aby  każdy sobie odpowiedział na nie.

Jak również poinformować najbliższych

W jaki sposób czuje się zadbany przez drugą stronę


Języki wyrażania troski są rożne

Przygotowywanie jedzenia, pomoc w obowiązkach

Drobne prezenty. Czułości

Relacje są dużo prostsze, jeśli ludzie robią instrukcje obsługi siebie. 

Ja od mężczyzny potrzebuje. Uwagi. Dużo dotyku. Czułości. Sprytu. Kreatywności. Zaradności. Jeszcze raz dużo dotyku i czułości. Zaufania. Wymiany myśli. Porozumienia duchowo - emocjonalnego. I więzi zmysłowej. Równowagi w zaangażowaniu

I siły fizycznej. Uwielbiam podziwiać męskie ciało jak się poci, wygina, używa mięśni. 

To jest pociągające. Jak również produkuje więcej testosteronu. Tej męskiej energii, która mnie wabi


A od ludzi z którymi z współpracuje? 

Zrozumienia. Wiedzieć, że moje słowa trafiają.  

Jest między nami chemia mentalna.  I ona działa w praktyce.

To ważne dla mnie i potrzebne.

Po czemu mi to potrzebne? 

Ano po temu, że moja specyfika polega na tym, że chce żyć, oddychać, tworzyć w karmiącym środowisku. To mnie balansuje i napędza.

Najprzyjemniejsze zdanie na świecie brzmi 

Od znajomych i przyjaciół bywało, że słyszałam

"Co mogę dla Ciebie zrobić?"


A kiedy to jest mi podarowane. Moje poczucie bezpieczeństwa i szczęśliwość osiąga zenit. 

Co nie znaczy, że czuje się od tego specjalistą od komunikacji swoich potrzeb emocjonalnych. Na ten moment czuje się studenciakiem, który

do tej pory był słaby w wyrażaniu swoich "chceń" A jeszcze słabszy w wyrażaniu niezadowolenia.

 Migał się, dużo wagarował, łaził na piwo, jak również ma kilka lekcji do nauczenia.

Niestety z przykrością stwierdzam, zbyt długo tkwiłam w starych  warunkach

W sumie lubiłam dbać. Ale równowagi nie było.  Niezbyt pozwalałam , aby było dbane o mnie. 

Bo jakoś sporo dotychczasowych  typów relacyjnych mnie za bardzo eksploatowało.


Komunikowanie moich potrzeb i mojej instrukcji obsługi to temat którym będę się zajmować.

I Ty, który czytasz jeśli chcesz mnie wesprzeć zapytaj mnie.

Być może się zawaham. Jednak nie ułatwiaj mi i pytaj, aż się nauczę.

Stwierdzam jednak , że jak do tej pory idzie mi w miare wspieranie ludzi w ich

karierach, planach tworzonych z przyjemnością

-----------------------


Możesz wesprzeć moją twórczość. 


Blik Ing Justyna  Anna Zięba 502731601




linki do usług

link do rozkwitu duszy warsztat indywidualny

kreatywna kariera

Magiczne spotkania w kręgu