O mnie



To nie będzie tekst motywacyjny. Będzie prawdziwy.
O mnie. Co zapisało się we mnie.
Po krótce. O wszystkim i o niczym.
Wyszłam za mąż. Owdowiałam. Przetrawiłam tę historię. Wyciągnęam wnioski. I musiałam sobie odpowiedzieć na pytanie.

"Jak chce żyć?"

Kąpałam się nocą w jeziorze. Spałam w nieznanym lesie. Sama. W górach świętokrzyskich. Tak wybrałam.
Było starasznie i wyzwalająco. Wewnątrz. To stare lęki. Bo przecież było bezpiecznie. Szumiały drzewa . Szemrał potok.
Spałam na jeziorze. Pływałam nocą motorówką. Wiele razy podróżowałam. Samotnie.  Choć nigdy sama. Właśnie w podróżach poznałam najciekawszych ludzi.

Na mój rozwój nie żałowałam pieniędzy. To najlepsza inwestycja
Zaczęłam wiele wątków. Nauka jazdy na koniu. Rolki. Angielski.  Nie wszystko dokończyłam.
Sporo jeszcze przed mną.

I rajdy samochodowe. Odbiło mi! Pociąga mnie to szaleństwo.
Smak dzikiej przygody.
Lubię nieznane. I wtedy wiem, co jeszcze mnie ogranicza.
Lubię rzeczy ładne.
Ładne ubrania.
Ładne wnętrza.
Ładne krajobrazy.
Ładnych ludzi.
Ciekawe osobowości.
Dobre ramiona.
Męskie. Ojcowskie. Troskliwe. W których mi bezpiecznie.

Że mogę zapomnieć o wszyskim. I odetchnąć
Mieć przekonanie, że światu zależy, abym była szczęśliwa.
Nie bać się okazać, że ten ktoś, jest dla mnie ważny.
Choć nie wszystko idzie po mojej myśli.
Zwyczajnie mogę o tym powiedzieć i wiem, że będzie to uszanowane.

Zejść na dno swej osobowości.  Zobaczyć ból, którego resztki czasem dają znać o sobie
Pozwolić mu być i o nim opowiedzieć. Nie walczyć.

Spojrzeć na niego z boku. Bo przecież na chwile obecną żadna krzywda mi sie nie dzieje. Jest dobrze. Wiele się prostuje. Z ludźmi porozumiewam się tak jak zawsze chciałam.
Jakoś samo się układa. Choć niczego nie kontroluje. Tematy do ogarnięcia same się zapraszają.
Nie musieć nikomu radzić. Wysłuchać go i przyjąć ze wszystkim co w sobie nosi.
Żyć. Oddychać chwilą.
Brać życie ze wszystkim. Blaskami. Cieniami.

Życie dąży do równowagi.

Kiedy mocno wyskoczysz do nieba.
Ono znajdzie  sposób , aby Cię sprowazić na ziemie.
Z głową w chmurach, ale stopami w faktach.

Życie zaczyna się tam, gdzie odzyskujesz połączenie ze sobą

Uczucia są informacją i drogowskazem.
Co jest ok, a co do korekty
I wpływ mamy tylko na siebie

Kiedy chcesz pomagać wszystkim
Najbardziej potrzebujesz pomóc sobie.

Wtedy kiedy najbardziej chcesz uciec od siebie
Właśnie wtedy najbardziej dusza krzyczy
Zostań. Popatrz. Bądź


-------
Na ostatnich sesjach poprzez bałagan dokopujemy się do spokoju
Brak ciepła wypełniamy swoim ciepłem
Głęboka wewnętrzna akceptacja siebie
I zamęt opada
Cisza. Zatrzymanie. Błogość
-----
Jesteśmy odnawialnym źródłem

-------------------------‐------------------------

Moja kreacja na sprzedaż