Introwertyk Indywidualista


Indywidualizm. Jeśli od zawsze czułeś, jesteś "inny" że nie pasujesz do tego świata. Masz  zapewne własne wartości do zaoferowania. Takie osoby są:

- charyzmatyczne

- kreatywne, twórcze, wnikliwe, dociekliwe

- szybko przetwarzają dane

- lubią chadzać własnymi ścieżkami

- wyciągają własne wnioski

- uczą się na własnych doświadczeniach

- mają sporo wewnętrznej siły

- mnóstwo własnych pomysłów

- nowatorskie podejście

- genialny lotny umysł

- szybko się nudzą

- potrzeba pobycia w samotności i  ładowanie siebie w ten sposób

- działają jak akumalatory na otoczenie

- są inspiracją, nie daja się zaszufladkować

-  tworzenie życia na własnych zasadach

- ambitniejsze zadania w życiu,

- trudne przejścia osobiste, aby wyszlifować osobowość, wydobyć wartość

-  potrzeba zaufania sobie, uhonorowania swojej unikatowości

- duża odwaga by utorować sobie własną drogę

- własną przestrzeń

- tworzą własnę enklawy, własne stada

- duża potrzeba wolności, świeżości, nowych możliwości

Jeśli indywidualizm jest Ci bliski masz ważną misje do zrobienia w tym życiu.
Wcielić w życie własną unikatowość. Własnym przykładem inspirować. Ja bardzo kibicuję takim osobom. Bo sama też torowałam sobie drogę, którą nikt nie szedł. Poszukiwałam wiedzy, łaczyłam ludzką historię z jego stanem psychofizycznym. Uczyłam się jak ciągle być w stanie "flow".

Chcesz być żywy, spełniony i super hiper entuzjastyczny -  pokaż siebie. Żyj, Oddychaj, Działaj. Twórz i bądź w tym cały i obecny. Kibiuje! Masz moje pełne poparcie.

-----------------------------------------------------------------
o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

YouTube