Uniesienie i Zwątpienie



A co jeśli nie istnieje dobro bez zła? A co jeśli to, co Cie wkurza jest  aspektem na którego nie chcesz patrzeć? Cieniem, który Cie prześladuje dopóki go nie uznasz. Uciekasz przed nim. A dlaczego odmawiać sobie coli , albo innych niezdrowych rzeczy? A po ch.j być idealnym? Żeby powiedzieli "tak to był dobry człowiek". Znam i tych. Uwierz mi codziennie żyją w swoim wewnętrznym piekle. Zaglądamy tam . Brr. Pachnie zgnilizna. Bo to nie jest cała prawda. Prawda jest słodko-gorzka.

Upadają "ideały" Wiele takich idealnych koncepcji szlag trafił. I nadal trafia. I moje idealne plany też się rozpadły. Ponoć życie zaczyna sie tam, gdzie odpuszczasz swoje oczekiwania. Chcesz rozśmieszyć Boga powiedz mu o swoich planach. Będzie miał ubaw. I dostaniesz coś zupełnie innego. I potem zostaniesz zapytany czy umiałeś wykorzystać te szanse. Nie urodziłam się chyba aż tak szalona. Zycie mnie tego uczyło. Nadal mnie uczy. Chciałam być dość standardowa. Ni cholery mi nie wyszło. Studia. Dom. Posłuszna córka. I co? I sporo odwróciło sie przeciwko  mnie.

A życie i tak zabrało mnie na swoja przygodę.
I wyposażyło mnie w dary, z którymi ciągle pogłebiam relację
Działają wiele. Dla tych którzą są otwarci.
Kiedy pokazywało mi tematy do przerobienia
Byłam wzruszona i przerażona
Wyłam do księżyca
bo wydawało mi się , że nie podołam

Jak wytłumaczyć człowiekowi, który tylko zna
Upór i walke, że w ten sposób zabija siebie i znaczną część swojej osobowości, ma wapartą. I ta wyparta część woła o pomoc. Właśnie do mnie. I na dodatek
jest totalnie sceptyczny na moje nielogiczne umiejętności.
I najprawdopodobniej obrazi się na mnie.
Kiedy usłyszy prawdę.
I jak nie naruszyć jego zaufania i wrażliwości.

Coż ryzykuję. Nie zawsze usłyszę podziękowanie.
Ludzie wolą słodkie kłamstwo
Szczerość nie zawsze jest witana z otwartymi ramionami.
Ale inaczej się nie da. Mówię i daję czas.
Na trawienie. Na odpuszczenie.



Czym jest życie?
Jest prawdą
Rokoszną i Bolesną
Uniesieniem i Zwątpieniem
Budowaniem i Upadaniem.
Znam Szaleństwo i Powage
Świętość i Demoniczność
Nawet małe dziecko
robi śmierdzącą kupę
i puszcza bąki.
A dorośli chcą być idealni
W tym świecie jest miejsce na wszystko
I moje pisanie się zmienia.
Nie mam zamiaru nikogo uczyć
Przekonywać.
Bo nie jestem doskonała.
I nawet nie mam takich ambicji.
Jestem różna. Zmienna.
Wielowątkowa
Ciepła i Zimna
Taka jak natura.

-----------------------------------------
o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

YouTube