Piękno w kobietach




Weszłam do galerii.
Sciany oblepione obrazami.
Mój wzrok przykuło jedno dzieło
Kobieta
zniewalająca.
Siedziała tyłem.
Z gołymi plecami
Długie blond włosy
Przerzucone przez jedno ramie
Ujęła mnie jej delikatność
Ona. Niby zwykła. A jednak jedwabna.
Frywolna a Stała
Zapatrzyłam sie w nią.
Była taka doskonała
A jej czar niósł słowa
Pora powrócić do swej subtelnej natury.
Pora usłyszć ten głos
Który woła
Nigdy krzykiem
Nie szuka ambicji
Kiedy odpuszczam
wtedy mogę go usłyszeć
W sobie
Niewiennie i bezbronnie
Co czuję
Jak czuję
Co chcę
Jaką jakością chce oddychać
Sesja na koniec dnia zwieńczyła
Przekaz
Kobiety tesknią za subtelnością
za uczuciowością
Za współistnieniem
Za przyjmnością
A wyzwania są gotowe oddać
Mężczyznom
Zarabianie
Dyscyplinę
Ambicję
Oddać to co im należne
By wspierać
Radością
Wiarą
Inspiracją
By potencjały mogły się uzupełnić
I by każda z płci stała w należnych sobie jakościach.
Kobieta w kobiecych tematach
Mężczyzna w męskich
Takiego świata potrzebujemy
Tego będziemy się uczyć
Aby każdy pozostał w tym,
do czego jest stworzony

-----------------------------------------------------------------------------------

o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 


YouTube