Twoja prawdziwa natura


Jeśli kiedykolwiek zwątpisz
Jeśli ogarnie Cię strach

Przypomnij sobie

To co płynie przez mnie
Jest i w Tobie
Jest stałe

Będzie Cię chronić w Twojej walce

Wierzyć, kiedy Ty zapomnisz

Trzymać za rękę
Czuwać

Kiedy zamilknę
Wiedz, że nic się nie zmieniło

Nadal jestem obok

Pomyśl tylko przez moment
A moja czułość obejmie Cię
Moje serce jest pojemne
I wydobędzie taką obecność jaką potrzebujesz

Wyślij mi tylko myśl
Odpowiedź przyjdzie
Wzmocniona i pomnożona

Będzie tym, czego potrzebujesz

Znam ziemskie realia
Znam momenty, kiedy brakuje sił
Pamiętaj, że nigdy nie jesteś sam

Siła, która  Cię prowadzi
Cierpliwie czeka
Na moment zatrzymania
Jest w Twoim oddechu
Dotyku

Patrzy Twoimi oczami


Ty  nigdy nie jesteś sam

Pójdź nad wodę
Ona Ci przypomni
Ona Cię wzmocni i uskrzydli

Ja też tam będę

                   Twoja Esencja


---------------------------------------------------------------------


o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

YouTube