Pokaż mi siebie



Nie chce rozmawiać z Twoimi ograniczeniami
Etykietami, wizerunkami, maskami

Chcę zobaczyć za czym tęsknisz
Co Cię woła?
Ile w Tobie dobra i piękna.

Pokaż mi siebie kiedy nikt nie patrzy

Za czym spoglądasz w przestrzeń
Kiedy wychodzisz do ludzi

Jaki obraz przyciąga Twoje oczy?
Dokąd podążasz myślami?

Pokaż mi w czym jesteś dobry

Chcę rozmawiać z Tobą
o tym jak może być lepiej
O tym jak się wzmocnisz
Jak będziesz tworzyć siebie
Stawać za swą prawdą.
Funkcjonować na swym nowym oprogramowaniu.

Żyć. Oddychać. Działać.

Nie przychodzisz do mnie 
By taplać się we wczorajszym błotku
Znasz je dobrze. Ja też. Znudziło mi się

Przychodzisz by zasmakować 
Nowego siebie.
Ujrzeć nowy świat
Dotknąć nowej bajki

I ja chętnie Ci ją pokażę.


-----------------------------------------------------------------------------------
o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

YouTube