Podróże







Podróże. Bliższe. Trochę dalsze. Wszystkie. Są takie świeże. Dobrze się w nich oddycha. Pociągi. Tramwaje.

Miejski zgiełk. Nic mi w nim nie przeszkadza. Nie uwiera. Rzekłabym, że ma swój urok. Dziś dla mnie dziewczyny, która miasta nie lubiła i od niego szybko uciekała.  Dziś je  na nowo zobaczyła. Pomocni ludzie. Pan z autobusu. Pani w dworcowej kafejce. I pani konduktor. Sympatyczna blond Wenus. Lekko roztargniona. Kontrolująca i skupiona. 

Patrzyłam sobie na różnych ludzi. Wielu mocno utknęło we własnym negatywie. Szare buzie. Szare ubrania. Tyle informacji mi wystarczy. Więcej nie potrzebuje.

Młodzież. Jej oni są tacy fajni. Dzieciaki. Słodkie i kochane. Pies, który próbował swemu właścicielowi wytrącić telefon . Zachęcając go do zabaw na śniegu. Skakał tak wysoko. Hi ! ja tam go rozumiem. Deko zabawy lepsze niż wałkowanie ciągle tych samych tematów z 5 osobami.
O i pan na targach, który bardzo chciał mnie przekonać do muzeum. No ostatnio to może byłam w podstawówce.  Eksponaty niezbyt mnie  pociągają.  Wybaczam "męczywolenie"  tylko ze względu na ładne oczy. I dziecięcy grymas twarzy. W sumie to każdy by mu wybaczył. Bo miął coś takiego, że jeszcze długo pod nosem się śmiałam.

Dobrze tak zmienić porządek dnia. To jak reset systemu. 
Zachowujesz co potrzebne. Reszta zostaje za Tobą. Razem z mijanymi drzewami za oknem.  
Wędrować z plecakiem. Być zdanym na szczęśliwe zbiegi okoliczności, w których nic nie jest pewne, ani gwarantowane. Oprócz tego, że ułożony scenariusz szlag trafił. Tak. Bóg patrzy z góry i boki sobie zrywa - Toś se naplanowała . Naiwna mała dziewczynka! Chciała  spotkać podróżników, a okazało się, że sama mogła posmakować wędrówki. Szła przez miasto i było w tym tyle radości. Właśnie w tej przyjemnej niewiadomej. Nie wiedziała czy znajdzie to miejsce, ile jeszcze trzeba iść. Jedyne co wiedziała, że to fajna zabawa. I chce więcej! Podróże są magiczne. Przywożę z nich taką siebie, której bym się nie spodziewała.
Bardziej wolną od przywiązań, a jednocześnie bardziej scaloną. Uaktualnioną.

-------------------------------------------------------------------------------


o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

YouTube