Odpuszczenie

Nów w Skorpionie. Wszyscy trąbią, że pora przerabiać własny cień. Relacje z pieniędzmi. Relacje w ogóle. Odpuszczać tę męczące. Przejrzeć te bliższe. Dalsze. Intymne.

Jasne! Wszystko spoko!
Tyle, że ja z 1500% mojej energii dziś ledwo marne 30 wyciągam.
Leciwa  jestem. Jak mało kiedy. Gdzie nie przyłoże głowy, tam zasypiam.

Na stojąco też!
Hi! Pozwalam sobie.
Nie tylko na to. Takie numery ostatnio odwalam, że już sama nie wiem.
Czy to odpuszczenie, czy już może bezczelność...?
Proponuje herbate... Po czym tak się zagadam, w sensie sesjowaniem zajmę,  że w końcu wypuszczam ludzi bez herbaty. Pozwalam sobie coraz bardziej. Odpuszczam coraz więcej. Choć intencje szczere mam.

I jakoś, że nikt się nie obraża. A gości też mam wyjątkowych. O otwartych sercach. Że w ogóle zapominam, że jakieś dobre wychowanie, savoir vivre czy czoś tędy obowiązuje. Sytuacje ratuje swojska nalewka, która wraz z gościami przybyła, więc nikt się nie odwodnił i wszyscy byli szczęśliwi.

A tak pisze jak ktoś na prawdę mojej herbaty chce spróbować,  to trzeba się przypominać. Do skutku! Aż zajarze!
Albo robić samemu.

A czasy w moim życiu nastały takie, że w kuchni też obowiązuje wolność. Rozumiana jako możliwość współpracy. Samoobsługi. No i tolerancji. Bo do perfekcyjnej pani domu daleko mi i  na test białej rękawiczki nie jestem gotowa.
A co do atmosfery domowej, przyjmowania gości to lubie jak jest tak jak w rodzinie, Po domowemu. Po warsztatowemu. Że razem gotujemy i ogólnie razem spędzamy czas. Dzieci też uwielbiają takie społeczne czynności.

A ze znajomych to byli też tacy, co mi kuchnie wysprzątali. Na błysk! Albo podłoge pomogli umyć po remoncie.
Niektórzy genialne pomysły zastawiaja jak mam gips w gabinecie wyrzeźbić, aby było efektywnie.
Właśnie o taką Polske nasze dziadki walczyły. Właśnie tak ma być. Fajnie tak nie musieć się spinać, zakładać masek. Żyć wśród sprzyjających ludzi. Pomagać sobie. Ludziom.

I wiedzieć , że i Tobie pomogą.


--------------------------------------------------------------------------------------

o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

You Tube