Życie bez bólu i stresu - Automasaż Rolowanie Rozciąganie










Ostatnio przychodzą do mnie ludzie, którzy lubią mieć swoje narzędzia na poprawę samopoczucia. I uczę ich z przyjemnością. Cieszy mnie to ogromnie i chętnie pokazuję sposoby na usuwanie bólu i stresu. Sprawdzone, skuteczne i natychmiastowe. Często jestem pytana " jak ja utrzymuję swoją formę?" Proszę. Właśnie tak.
 Jak znudzą mi się jedne ćwiczenia wymyślam sobie nowe. Ale automasaż jest narzędziem uniwersalnym. Tak samo jak rolowanie, rozciąganie. Skupianie uwagi na oddechu. 
Jak się przepracuję. Jak wstaje "połamana". Jak potrzebuję się zregenerować. Jedno jest pewne. Dzień, w którym robię cokolwiek dla mojego ciała jest na wyższych obrotach i wyższych lotach. Lepiej się układa. Mam więcej energii i życia. 
Mówię Wam to ja . Królik doświadczalny. 
Jeśli też lubicie być niezależni pytajcie jak można sobie pomóc samemu. Problemy są od tego, żeby je rozwiązywać. A ciało od tego, aby nauczyło nas instrukcji obsługi.

-------------------------------------------------------------------------------------


o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 
https://www.instagram.com/justynaanna.zieba/

YouTube