potrzeba ciepłej dłoni - ojcowska energia


 za czymś tęskno, czegoś potrzebuje,
 jakiejś wiary, jakiegoś ramienia
jakiś lęk jakby nie mój
o przyszłość czy dam radę
szukam czegoś , 
ciepła herbata
ciepła kąpiel
myślę o tym wszystkim czego nie dostałam
jeśli to potrzeba ojcowskiej energii
to chce do niego iść wdrapać się
na kolana jak mała dziewczynka
przestać sobie stawiać tak wysoko poprzeczkę
o tej dojrzałości
znaleźć w sobie dla siebie tę troskę
niezbyt wymagającą, a  wyrozumiałą
A może by tak przesyt dorosłości
wrócić sobie do dziecięcości
zapomnieć o troskach odpowiedzialności i konsekwencji
znów mieć kilka lat i
niech mi jakiś dorosły ogrzeje ręce, stopy
jakieś ojcowskie wzorce się uzdrawiają
potrzeba ciepła , ciepłej zupy, ciepłej herbaty
potrzeba bycia zaopiekowanym
jakąś ciepłą troskliwą dłonią
ze szczególnym sentymentem myślę dziś o Leszku
dojrzały emocjonalnie i uczuciowo, 
wie ze można mnie kochać, ale nie wolno
podrywać i uwodzić
wie że trzeba dzielnie znosić moje fochy
i być mądrzejszym od nich
cenię sobie bardzo tę przyjźń
szkoda, że jest na drugim końcu świata
inaczej pobiegła bym teraz właśnie do niego.
napisze , żeby wiedział, 
że kumpel z Polski też tęskni

------------------------------------------------------------

o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

YouTube