Ból pleców Ból kręgosłupa




Docelowo ćwiczenia wzmacniające mięśnie głębokie brzucha. 
Bo to one najbardziej utrzymują lędźwie. 
Potem wzmacniające  przykręgosłupowe, a potem rozciągające. 
Pilates. Pływanie Joga. Ćwiczenia core. 
To metoda, która długofalowo rozwiązuje problem. 
Jeśli ktoś ma siedzącą prace. To już wyższa konieczność.

Masaż, rehabilitacja. Tak .Owszem. Pomoże doraźnie. Na jakiś czas na pewno

Ale ja jestem tą, która lubi mieć święty spokój i temat rozwiązany na zawsze i profilaktycznie ogarnięty. Skutecznie i długoterminowo.

Tu nie ma żadnego czary mary. Jak o siebie zadbasz tak masz.

A traktowanie ćwiczeń holistycznie działa na nastawienie, poziom energii, chęć do działania, pogłębienie oddechu.
I wiele innym skutków ubocznych.

Polecam szczególnie ludziom przeduchowionym, przefilozofowanym, przepracowanym. 
W zasadzie każdemu.

Wrażliwcy szczególnie maja tendencje do fantazjowania i przebywania w tym eterycznym świecie dlatego fizyczna aktywność to jak higiena mentalna.
Regulują zdrowym rozsądkiem, którego nie należy się pozbywać na rzecz wzniosłych idei.

Z mojego życia wiem, że kiedy mam słabszy dzień to coś lżejszego joga, pilates.
A kiedy potrzebuje skumulować siły psychicznej  i fizycznej to dynamiczny fitness. Bywało również, że robiłam trening bokserski i wtedy tak ogólnie byłam nie do zatrzymania. Zmobilizowana i pewna siebie.

W momentach dużego napięcia stresowego ćwiczenia pomagają metabolizować toksyny.

Moi ulubieni trenerzy. @Szymon Gaś z Kaśką  Kepką, @Choda, @Gosia Mostowska @ Qczaj
----
Dla zainteresowanych  Na początek oferuje wsparcie w temacie ćwiczeń

----------------------------------------


Możesz wesprzeć moją twórczość. 

Blik Ing Justyna  Anna Zięba 502731601




o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram