Mój asystent



Mój asystent kot.  Zna się na życiu. Podsuwa mi tematy na spotkania z ludźmi. Kiedy go pytam o kocie sekrety. Gada mi tu -  „Trzeba być zrelaksowanym. W mózgownicy wrzucić na luz. Zapewnić sobie poczucie bezpieczeństwa. To i wtedy trybiki w organizmie też lepiej się mają. I wtedy są pomysły i energia do działania i wygłupów”.
 W jego przypadku z naciskiem na wygłupów.  Duch tego rudzielca silny być musi, bo zabrałam go z drogi. Potrąconego przez auto.
I to nie wszystko.
Kiedy leżał poturbowany na środku ulicy przejechały jeszcze 3 samochody. Jakimś cudem wmanewrował się między koła. 
Szczęściarz
Kiedy podeszłam myśląc, że sprzątnę tylko zwłoki. On wycieńczony. Ja przerażona. Ale objęłam go dłońmi. Po jakimś czasie  otworzył oczy. Wzięłam go do auta i pojechaliśmy.  Cały czas trzymałam jedną rękę na nim.
Dopiero po 5 minutach poczułam wibracje mruczenia pod ręką.
Odetchnęłam, bo wiedziałam, że będzie żył
Po kilku dniach ma się wyśmienicie. Różne piruety z fikołkami wywija. Na 3 łapkach tez umie.
Wychodzenie z traumy  odbywało się ekspresowo.  Pierwszego dnia nosiłam go w kieszeni bluzy. Potrzebował czuć ciepło nie tylko fizyczne, ale bliskość ciała. Traktował mnie jak kocią mamę.
Wytrząsnął z ciała stres pourazowy.
Zwierzęta robią to instynktownie. Kiedy tylko poczują bezpieczeństwo. Ludzie niestety czasem kontrolą umysłu potrafią zamrozić tę traumę w ciele na wieki. I potrzeba sporej pracy aby rozprężyć stres z ciała.


Płci jeszcze nie ustaliłam. Będzie Irysem, albo Laurą.
Sądząc po łobuzerskich zachowaniach  to typ męski. Ognisty. Zadziorny. Tu ugryźć. Tam łapą pacnąć. By po wszystkim uciec szybko. Coś na zasadzie – „Ale mnie tam nie było”
Za to spojrzenie słodkie, wdzięczne,  dziewczęce jakby.

-----

Możesz wesprzeć moją twórczość. 

Blik Ing Justyna  Anna Zięba 502731601



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

You Tube