Magia bliskości






Ostatnio byłam na błogo-kręgu.
Uświadomiłam sobie za czym tęsknie.
Energia grupy. Czyste intencje.
Dobra wspólnota.
Wzajemność.
I ludzie, przy których można się rozluźnić.
Poczuć się zadbanym. Doświadczyć dobrostanu.
Ciepła. Bardzo zdrowych i bezpiecznych granic.
Dbającej troski.
Pewna kobieta zapytała mnie
„wiesz jak Cię zobaczyłam pomyślałam, że musi być Ci strasznie niewygodnie.
Masz takie mocno ściągnięte włosy?” Czy mogłabyś je rozpuścić?
Hm. Tak. proste i kojące
I moje zimne ręce były ogrzane.
Bo ogólnie to w swoim życiu doświadczyłam różnych wrażeń i tych mistycznych i tych błogich, gdzie czujesz jak Twoja receptywność wykracza daleko poza granice ciała.
Jest w stanie wczuć się w energie drugiego człowieka bez względu na to czy jest w pokoju obok czy na drugim końcu świata. Ten rodzaj empatii bardzo przydaje mi się w pracy.
Widzę i czuję światło i mrok w ciele. Widzę i czuję blokady. Wspomagam w procesie transformacji. To nadal ambitne zadanie z gwiazdką.
Aby po zabiegu wrócić do swoich jakości.
Ja widzę duszę jako zbiór iskrzących się drobinek. Dar cudny. Jednak nieziemsko wymagający. Bardzo uważnego obchodzenia się ze swoim życiem. Trzymania bezpiecznej przestrzeni. Niezbyt przyjemne uczucie, kiedy świadomość wędruje poza ciało. Kiedy jesteś, ale jakby Cię nie było. Bo organizm przetwarza obce dane.
I znając to wszystko nadal wybieram i jestem za doświadczeniem życia stojąc mocno stopami na ziemi. Nadal wybieram doświadczać przyjemności życia poprzez ciało. Dlatego ćwiczenia fizyczne nadal lubię.
Pomagają mi być ugruntowaną . Czuć przepływ życia własnymi komórkami. Nawet lekki ból mięśni, zakwasy są lepsze niż odloty.
Te proste ziemskie gesty.
Dotyk dłoni
Czesanie włosów
Puls serca
Ciepła zupa rozpływająca się w przełyku
Kubek herbaty
Przytulanie
Spojrzenie w oczy
Poczucie bliskości
Bezpieczny dom
Mój świat
Dobra energia serdeczności
To mnie odżywia
Nie tylko poczuć się jakoś kochanym przez wszechświat.
Wiatr. Słońce. Deszcz
Czy poranną rosę pod stopami
Ale prawdziwe ciepło drugiego człowieka.
Bliskie rozmowy.
Zrelaksowany brzuszek
Spokojny oddech.
Tego nam trzeba. Na teraz.
Uziemionej bliskości.
Prawdziwych relacji.
Domu, w którym chce się być
Bo jesteś chciany. Widziany. Akceptowany
Tak się udomowić. W sobie. We wzajemności.
W czułości.
------------

Możesz wesprzeć moją twórczość. 

Blik Ing Justyna  Anna Zięba 502731601



---
o mnie

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy


Oferta

Krótkie opisy form pracy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału

Zapraszam do obserwowania i subskrybowania 

Instagram 

You Tube