Znieważenie




Inka miała 16 lat
Ufała ludziom

A swojej przyjaciółce totalnie
Bez cienia wątpliwości

Któregoś wieczora
Miała wypadek

Świadkowie to dalsi znajomi
Następnego dnia wyśmiali Inke

Przyjaciółka razem ze świadkami
Miała niezły ubaw

- Słyszałam, że zaliczyłaś glebę
I nim się wszyscy zorientowali
Ciebie już nie było

Inka poczuła się tak głupio,
pomimo bólu
Nie chciała zwracać na siebie uwagi
Szybko się zebrała. Wyparła zawstydzenie
Nie przeżyła emocji. Nie uwierzyła sobie
Przyjęła wersje wyszydzających znajomych

To była pierwsza zniewaga  jej osoby
Publiczna. I przez koleżankę
A w ostatecznym rozrachunku i przez siebie

‐---------------------------------------------------------------------

Takich zdrad emocjonalnych, nielojalności, wykluczeń
Nosimy w sobie wiele

Izolujemy się od tych niewygodnych historii
Nie nazywamy przeżyć
Chcemy zapomnieć

A cień rośnie
Samo nazwanie tego bólu  po imieniu potrafi być uleczeniem


Jedne z najtrudniejszych zdań
Powiedziane na głos uwalniają

" Zostałem zdradzony"
" Byłem wykluczony"
" Czuje się odrzucony"
" Poniosłem porażkę"
" To było bolesne"
" Skrzywdziło mnie Twoje zachowanie"
" Potrzebuje pomocy"
" Patrz na mnie życzliwie"


------------------------------------------------------------------


Wdzięczność za wspieranie mojej twórczości
Justyna Anna Zięba


Oferuję

Sesje terapeutyczno - rozwojowe 
Potencjał duszy 
Kreatywna kariera 
Spotkania w kręgu 
Narzędzia auto-terapii 
Praca z ciałem 
Poezja terapeutyczna 
Praca z uwalnianiem napięć cielesnych i emocjonalnych 
Rozkwit duszy i ciała 
Mentoring duchowy

Przyjaciel terapeutyczny - narzędzie do samodzielnej pracy, uleczanie ran, odblokowanie potencjału
https://domduszyiciala.blogspot.com/2021/09/tworze-materia-odblokowujacy.html

Zapraszam do obserwowania 

Instagram 




Możliwość pracy ze mną
Praca holistyczna. 
Zamykanie przeszłości dla owocnej przyszłości

By odzyskać pogodę wewnętrzną
Być zdrowym. Szczęśliwym. Energicznym

warsztat indywidualny

spotkania w kręgu

harmonia duszy

kreatywna kariera