A ta kreatywność przyziemna? Codzienna? Podwórkowa






Opowiem Ci historię historia daszków przy schodach.
Z minionego roku. Ciągnęła się od kwietnia do listopada.
Moja cierpliwość Klęła. Płakała. Medytowała na przemian.

Ale do rzeczy. Jako gospodarz tego domu.
 Widzisz , że deszcz niszczy murki przy schodach.
Tynk zaczyna odpadać  I trzeba zrobić im daszki.
I to szybko. Sprawa jest o tyle trudna, że murki są w kształcie łuku.
I co? Jeden dekarz odmawia.
Drugi obiecuje nie przychodzi.

Wieczorem płacze z braku sił i pomysłu
Rano wstaje idę na spacer z intencją dobrego rozwiązania.
Potrzebny taki ktoś o właściwościach artystyczno - technicznych.
 Typ wszechstronnie utalentowany.

Wreszcie myślisz sobie ok ja się za to wezmę.
Jeszcze nie wiem wszystkiego, ale zacząć trzeba, a potem się zobaczy .
Kreatywność lubi wyzwania. I palące potrzeby.

Zrobiłam mini projekt.
Wybrałam  sobie fakturę blachy. Drewnianą. Orzechową.
I kiedy wiesz czego chcesz.
Instynkt Cię prowadzi do firmy, gdzie akurat wprowadzili nowość.
Wymyśliłam, że elementy będą pocięte na kawałki I złapiemy tym sposobem łuk.
Nawet w Internetach tego nie widziałam. To był mój patent.

Mówią, że nigdy czegoś takiego nie wyginali. Ale wykonałam miniaturki elementów, aby im ułatwić pracę.
Podjęli się. I robią.
 Jakieś 4 chłopa zaangażowanych w temat. 
Jak nie są pewni dzwonią. Dopytują. Dobra komunikacja to podstawa. 
Brawo oni! Lubię taką współpracę.
Odbieram  elementy. Wow! Robią wrażenie.
Perfekcyjne kształty. Żadnych ostrych kantów.
Tak jak chciałam. Blacha imitująca stare drewno

Dobra szukamy fachowca. Przyjechał . Pooglądał.
Coś jakby chciał, ale bardziej się bał. 
A ja na prawdę dałam mu dobre warunki + Zaufanie i motywacje.

Nie mogliśmy się dogadać. Ale zrozumiałam dlaczego. 
Koleś  wąskotorowy w działaniu. A to sprawa dla elastycznych i wszechstronnych  umysłów. 
Szybko zakończyłam temat z poczuciem zmarnowanego czasu.
To nie mój typ człowieka i żadna wymiana umiejętności nie może nastąpić.

Kiedy właściwe odpuściłam sprawę  przypomina mi się mój ulubiony hydraulik.
Złota rączka. Śpiewa. Gwiżdże i działa. 
Mówi, że dla mnie to nawet założy baletki i zatańczy "Jezioro łabędzie"
No! Takich ludzi mi trzeba. Z iskrą. Z odwagą. I wyobraźnią. I jak zawsze duża dawką śmiechu.
Przyjeżdża i robi. 3 godzinki i gotowe!  Jprd..! temat od kwietnia się wlókł 
I wreszcie zakończony.

W listopadzie co prawda. Ale tamten rok był ogólnie dla mnie wymagający
Ja dumnam.
Miód .Cud. I orzeszki.
To jest praktyczna kreatywność.

Na warsztatach będziemy zgłębiać dalej


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
By odzyskać pogodę wewnętrzną
Być zdrowym. Szczęśliwym. Energicznym

---------------

Możesz wesprzeć moją twórczość. 

Blik Ing Justyna  Anna Zięba 502731601




warsztat indywidualny

spotkania w kręgu



kreatywna kariera